Skala oceny aktywności członków klubu
Pkt |
Rodzaj aktywności |
Ilość punktów |
Uwagi |
U
C
Z
E
S
T
N
I
C
T
W
O |
Aktywny udział w :
|
6 6 3 1 2 3 5 1 2 10 |
np.: walne zgromadzenie np.: spływ, wyprawa (KdK/os.>5zł) np.: bieg przełajowy, narty np.: andrzejki
np.: spływ Krutynią (KdK>5zł), nurkowanie min. 15 min. |
Organizacja imprezy :
|
15
20
10
6
90
15
2
10
1
|
Jedna osoba (zebranie KdK/os. >5zł) (z wykonaniem sprawozdania)
min. 4-ch uczestników min. 8-miu uczestników min. 4-ch uczestników min. 8 uczestników (3/4) min. 10 uczestników (w tym sprzęt, obsługa sprężarki)
sprawność klubowa z egz. . . (poczęstunek dla wszystkich uczestników |
|
Podwyższenie kwalifikacji :
|
30 15 10 15 10 5 |
np.:P1,P2,żeglarz, PTN,PM... np.: PL1, PN1, PJ1… np.: nurek ABC, … np.: dystans pod wodą... zewnętrznych,
(dalsze pozycje: 3p, 2p) |
|
P
R
A
C
A
|
Prace dla klubu :
|
5 20 10 20 30 5 5 20 20 10 20 5 3 20 |
za godzinę za sztukę /rokzł (wart.sprz.min.200 ) na każdego czł. KR z dostarczeniem do ZO z wyliczeniem aktywności (jeśli nie wykonał organizator) za 1 szt. tabela dla wszystkich członków rocznie za sztukę, za sztukę , za sztukę z zebraniem składek |
Uchw. Nr WZ 3/2019 KDP REMORA 2019 Kalkulator aktywności
Dyplomy i nagrody za aktywność
|
Nazwa dyplomu (dotyczy członków sen. zwycz. i kand.) |
Przyznawany za |
Inne bonifikaty / uwagi. |
1 |
Wyróżniający za aktywność roczną |
80 pkt w roku |
Za każde 10 p. ponad 100 p. rocznie przysługuje zniżka w przyszłorocznej składce klubowej w wysokości 0,02S - max. zniżka 60 %. |
2. |
Wyróżniający się w pracach dla klubu (rocznie). |
80 pkt w roku |
Za każdy punkt pracy dla klubu rocznie przysługuje zniżka w przyszłorocznej składce klubowej w wysokości 0,005S, max. zniżka do 90%. |
3 |
„Wybitna aktywność roczna” |
300 pkt. w roku |
Plus nagroda |
4 |
„Zasłużony dla klubu” |
500 pkt. narastająco |
Brązowy laur (każde 500 pkt.) Plus nagroda. |
5 |
„Szczególnie zasłużony dla klubu” |
1000 pkt. narastająco
|
Srebrny laur (każde 1000 pkt.) Plus nagroda.
|
6 |
„Wybitnie zasłużony dla klubu” |
3000 pkt. narastająco |
Złoty laur (każde 3000 pkt) Plus nagroda. |
7 |
Za organizację imprez |
5 imprez w roku z min. 4 uczestnikami lub obozu (min. 5dni, 6 uczestników). |
Ponad 10 imprez w roku Odznaka Organizator Turystyki. |
8 |
Za udział w zawodach |
Uczestnictwo w 3 zawodach w roku |
Zawody zewnętrzne. |
9 |
Za aktywność na basenach |
30 basenów w roku |
|
10 |
Zdobywca sprawności klubowych |
6 sprawności w roku |
|
11 |
Za aktywność w czynach klubowych |
Min. 30 godzin. |
|
Uchw nr WZ 4/2019 KDP REMORA 2019 Wzory dyplomów Aktywność kalkulator
Podstawy organizacji imprez klubowych.
a) sporządza program i powiadamia członków klubu z odpowiednim wyprzedzeniem,
b) kalkuluje koszty (transport, wyżywienie, nocleg, sprzęt, kdk),
c) zbiera wpisowe (zaliczkę z odpowiednim wyprzedzeniem),
d) przygotowuje sprzęt podstawowy i zabezpieczający,
e) załatwia rezerwacje, zezwolenia, itd.
f) przygotowuje druki kart nurkowań, sprawozdań,
g) kieruje przebiegiem imprezy,
h) rozlicza imprezę , przekazuje sprawozdanie sekretarzowi, a kdk i nadwyżkę ponad
wydatkami skarbnikowi (wraz z rozliczeniem wydatków).
6. Zaliczkę na imprezę należy tak skalkulować aby rezygnacja niektórych uczestników
nie powodowała zwiększenia kosztów dla pozostałych.
a) otrzymuje punkty za organizację zgodnie z tabelą,
b) zostaje zaksięgowane na jego subkoncie w klubie 50% zebranej KDK na
dofinansowanie jego następnych imprez lub innych wydatków statutowych,
najmniej 8 osób – nie wpłaca również wpisowego na imprezę.
jedną imprezę rocznie . Powinna ona mieć cel zgodny ze statutem.
Uchw. WZ nr 5/2003 z dn.03.09.2003 r.
Podstawy organizacji ognisk klubowych.
3. Organizator przygotowuje:
- drewno na ognisko, rozpałkę,
- przekąskę ( kiełbaski, kaszankę, kurczaka, itp.),
- talerzyki, kubki, sztućce,
- worki na śmieci.
- sprzęt do pokazów, szkoleń itp.
- sprzęt grający i muzykę.
4. Organizator zbiera wpisowe na ognisko zawierające:
- kwotę dla klubu ( amortyzacja wiaty, paliwo do piły, prąd, inne) w kwocie
min. 20,- zł (5 zł na osobę),
- wydatki na naczynia, przekąskę i grzańca, itp.
5. Organizator przygotowuje program oficjalny na min. jedną godzinę imprezy np.
wykład, szkolenie, zawody, pokaz slajdów, itp.
6. Organizator sporządza sprawozdanie z imprezy i dostarcza wraz z kdk do sekretarza.
7. Po pozytywnym zaopiniowaniu ogniska przez zarząd klubu organizator:
- otrzymuje punkty za organizację zgodnie z tabelą,
- zostaje zaksięgowane na jego subkoncie w klubie 50% zebranej KDK na
dofinansowanie jego następnych imprez,
- nie dokłada się do kwoty dla klubu jeżeli zapłaciło ją min. 4 osoby,
- nie płaci wpisowego jeżeli zapłaciło je min. 8 osób.
8. Proponowane wpisowe na ognisko:
Liczba uczestn. |
Wpisowe na osobe min. |
W tym KDK |
Razem KDK |
Razem poczestunek |
4 |
10 |
5 |
15 |
20 |
5 |
10 |
5 |
20 |
25 |
6 |
10 |
5 |
25 |
30 |
7 |
10 |
5 |
30 |
35 |
8 |
10 |
5 |
35 |
40 |
9 |
10 |
5 |
40 |
40 |
10 |
10 |
5 |
45 |
45 |
Link do ściągnięcia powyższego:
http://kdp-remora.pl/lib/o1ylu2/2019-Imprezy---podstawy-organizacji-k1kglz78.pdf
Kalkulacja aktywności poszczególnych członków:
http://kdp-remora.pl/lib/o1ylu2/0-AKTYWNOSC-k4nwoak4.xlsx
Sprawozdania z imprez klubowych
1996-2001
http://kdp-remora.pl/lib/o1ylu2/1996-2001-Imprezy-k4oca2o3.pdf
2002-2007
http://kdp-remora.pl/lib/o1ylu2/2002-2007-Imprezy-k4oc76gf.pdf
2008-2010
http://kdp-remora.pl/lib/o1ylu2/2008-2010-Imprezy-k4oc3mft.pdf
2011
http://kdp-remora.pl/lib/o1ylu2/2011-Imprezy-k4obzhcy.pdf
2012
http://kdp-remora.pl/lib/o1ylu2/2012-Imprezy-k4obvqow.pdf
2013
http://kdp-remora.pl/lib/o1ylu2/2013-Imprezy-kompr-k1q05l8t.pdf
2014
http://kdp-remora.pl/lib/o1ylu2/2014-Imprezy-k1q0b1cw.pdf
2015
http://kdp-remora.pl/lib/o1ylu2/2015-k1q0cyki.pdf
2016-2017
http://kdp-remora.pl/lib/o1ylu2/2016-2017-Imprezy-k1q0een3.pdf
2018
http://kdp-remora.pl/lib/o1ylu2/2018-k1q0gnpi.pdf
2019
http://kdp-remora.pl/lib/o1ylu2/2019-Sprawozdania-k4nwqug4.pdf
2020
http://www.kdp-remora.pl/lib/o1ylu2/2020-Imprezy-kqfdx9io.pdf
2021
https://www.kdp-remora.pl/lib/o1ylu2/2021-Imprezy-kx4xsa7n.pdf
carel@o2.pl
+48 608 223 892
KDP "REMORA"